CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

7 Temmuz 2008 Pazartesi

Nehir'den mesaj var

Hep Efe Deniz, hep Efe Deniz. Beni düşünen yok galiba :(
Sabah annem bir “günaydın” deyip, iki tepemi okşuyor sonra hep duyduğum: “Hadi uyku vakti oğlum, hadi yemek vakti oğlum, hoppala oğlum,canım oğlum,cicim oğlum,tatlı oğlum”. Oğlum da oğlum. Yeter ama artık!
Aaaaa ama bu kadar da çifte standart olmaz ki. Ben mi dedim size beni yapın diye. Yaparken iyiydi de şimdi ilgiye gelince niye pas geçiyorsunuz beni!Hem madem yaptınız, e o zaman bana da ilgi gösteceksiniz, ben mi öğreteceğim size bebek içerdeyken gelişir,içerdeyken hissetmeye, duymaya başlar diye? Hey anne, senin bunu benden iyi biliyor olman lazım. Zamanında abim içinden kaçmaya kalktığında “oğlum bak orada bir kordon var, ona sıkı sıkı tutun sakın bırakma” demeyi biliyormuşsun. Bu ne çifte standarttır ya. Abime canım cicim, bana günaydın ve iki okşama darbesi . Madem öyle işte böyle, ben de rahim kanalına yaklaşır, çıkışa doğru yol alırım, sen de popondan yersin, o 3 gün boyunca yeri zonk zonk zonklayan iğneyi. Sen misin benimle konuşmayan, hadi bakalım şimdi de konuşma, şimdi de “tatlı kızım hadi çık yukarı, daha gelmene çok zaman var, acele etme” deme de göreyim.
Ne o baba, annemle böyle konuşmam hoşuna gitti galiba, gülüyorsun. Hiç gülme boşuna, senin konuşmalarını da duyuyorum burdan, sana da iki çift lafım var.
Seni çifte standartcı seni, seni ayırımcı baba seniiii...
Efe Deniz’e gelince, yok kızlar eve gelirmişmiş de, yok gece barlara gidermiş de, yok çapkınlık yaparmış da,yok kız arkadaşlarıyla işve cilve..vs’miş de... eee niye o zaman annem “kız da gezer” ya da “kızın erkek arkadaşı” gibi bir cümle kullandığında “kız nereye gezer” ya da “ne erkek arkadaşı ya yok öyle erkek arkadaş filan” diyorsun?!? Ne yapacaksın turşumu mu kuracaksın? Hem sen annemle gezerken iyiydi di mi? “Ama ben başka,ben anneni seviyordum” diyorsun hemen. Eee beni de seven biri-birileri olamaz mı?
Baba, baba? İyi misin baba? Birileri derken aynı anda sevecekler demek istemedim... Hani farklı zamanlar.... baba? Ahhh birşey oluyor adama...
Hay allah, daha beter oldu. Ben en iyisi şimdilik kapatayım şu erkek arkadaş meselesini. Baksana daha doğmadan adamı kalp hastası yaptım. Erkek arkadaşlar diyince böyle oluyorsa, Efe Deniz ne yaparsa ben de yapabilmeliyim dersem adam kalpten gidecek.
Yok yok zor iş dünyaya gelmek, daha içerden idare edemedim dışarda ne yapacağım bakalım.... neyse vardır elbet bir yöntemi...
Babaaaa...iyi misin....



6 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

M.İ.N.İ dedi ki...

DEMEK HEM KISKANÇ HEM ACELECİ BİR KIZ OLACAK NEHİR HANIM ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN SANA.şaka bir yana ciddi bir sorun yoktur umarım çok geçmiş olsun başakçım

Adsız dedi ki...

Valla öyle gözüküyor. Çarşamba tekrar kontrolüm var, o güne kadar uzun süre ayakta durmak, seyahat,kendimi yormak yasak. İnşallah düzelir de ben de rahat bir nefes alırım...
İlgin için çok teşekkür ederim.

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

konuş nehir kim tutar seni...
nedir bu babalardan çekdiğimiz böyle yaaa

Sakın acele etme gelme konusunda anneyi de üzme tamam mı?

başakcım zannedersem bugün kontrolün var inşAllah sonuçların iyi çıkar.
blogcudan durumunu bildir.
aklım sende kalmasın....

M.İ.N.İ dedi ki...

nasıl geçti kontrol yorma kendini başakçım sakın

Adsız dedi ki...

İğne işe yaramış :) 35cmden 59 cmye yükseldi. Ama yine de tedbirli davranıp,hareketlerime dikkat etmek durumundayım. İlgin için çok teşekkür ederim İlknur'cum :)

Adsız dedi ki...

Yasemincim sana da teşekkür ederim. Nehir söz dinledi galiba, ne dersin :)