CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

11 Ekim 2008 Cumartesi

Bir müjdeli haber daha

Bir bebek = Mucize , isimli yazımda hayatımda önemli yere sahip iki insanın bebek beklediklerinden bahsetmiştim. İşte dün itibariyle, Hoşver çifti 41 küsür haftanın sonunda kızları Duru'ya kavuştular. Duru prenses yerini o kadar sevmiş ve benimsemiş olmalı ki hani nerdeyse Nehir'in doğumunu bekleyecekti gelmek için. Zeynep'i bir kez daha takdir ettim normal doğum diye direnip 12'den 19:25'e kadar mücadele ettiği ve amacına ulaştığı için.
Her yenidoğan insanın içine bambaşka bir sıcaklık veriyor. Öyle tatlıydı ki süt emme savaşını verirken. Ne çabuk unutuyor insan ne kadar minik ve savunmasız olduklarını...Neyse ilerde seninle bol bol zaman geçireceğiz nasıl olsa, o yüzden tekrardan aramıza HOŞGELDİN DURU PRENSES!

Bu arada henüz çok yeni olmasına rağmen Duru'nun günlüğü'ne buradan ulaşabilirsiniz...

3 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Adsız dedi ki...

Başakcım yazının başlığını gördüm önce ve ilk olarak aklıma, "neee...Yoksa Basak hamile mi?" diye düşündüm. Saliselik birandı ama gerçekti:))
Duru aramıza hoşgelmiş, uzun sağlıklı ömrü olsun...Şansı bol olsun.

Sudamlam dedi ki...

tontoş olmuş işte içerde durmaktan :)) ilk günleri hatırladım bu müjdeli haberinle. zaman ne çabuk geçiyor... ve iyiki doğdun duru..umarım sizlere layık bir dünya yaratabiliriz sizler büyüyene kadar..

Adsız dedi ki...

Gülay'cım çok güldürdün beni :)Yok ben o tarzdaki müjdeli haber veme hakkımı sonuna kadar kullandım, bundan sonra sizin müjdelerle idare edeceğim :)
*****************************
Yaprak'cım valla aslında 2800 civarında doğmuş biz de daha kilolu bekliyorduk ama resimde tontoş çıkmış valla :) güzel dileklerine de katılıyor ve kocaman bir AMİNN diyorum...