CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

13 Ocak 2012 Cuma

1 yıldan geriye kalanlar...



Hayat küçük anların birleşkesi,


Bir yıl geçti bu küçük anlarla.


Mutluluk küçük anlarda gizlidir ya...

İşte biz de sığdırdık mutlulukları bu küçük anlara...




Güneşe döndük hep yüzümüzü,





Sarmaş dolaş da olduk,





Kavga-dövüş de :)





Kimi zaman paylaştık dostluğu arkadaşlığı,



Kimi zaman bireysel takıldık...






Doğayla iç içe olduk ama...



Alış-verişi de ihmal etmedik.


E alış- verişe para lazım. Yeri geldi çalıştık da :)






Farklı dünyalar keşfettik.




Ama muzurluktan birşey kaybetmedik.






Duvarlara da tırmandık,





Çimenlere de uzandık.






Yogayla huzuru...





Gösterilerle alkışları tattık.



Erkekliğe adım atarken, tebrikleri kabul edip,





Zaferleri kutladık.


Objektiflere pozlar verip,









1 Yaş daha büyüdük...



Ama hep çocuk kaldık...



3 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Adsız dedi ki...

Bu kadar güzelmi özetlenir,,,,,onca anı....bakarken yaşadım sanki...nasıl da büyüdüler.....ben büyüyolar diye üzülüyorum galibaaaa,,,,,tuhaf bir duygu işte,,,ANNEN::::)))))

Sudamlam dedi ki...

nasıl da büyümüşler... inanamadım gözlerime.. ben de çok boşladım blogu şimdi en azından fotoğraf eklemeye çalışıyorum yazamasam da...

Adsız dedi ki...

Basak hayatım boyunca okuduğum en güzel yazılardan birisiydi... Ne güzel yorumlamış, ne güzel resimler ile süslemişsin... Hepsi birlikte harika bir kombinasyon olmuş... Tek celsede okuymaya başlayıp resmen aşağıya doğru akıp gittim.. Umarım şuan oluşturmuş olduğun güzel yazılarını süsleyecek, ekleyecek daha nice güzel hatıralar yaratırsın küçük kuzucukların ile birlikte ve buradan bizler ile paylaşırsın... Takipte ve her daim yanındayım dostum :) Sevgiler Ebru DORMAN